Tuesday 1 August 2017

Optioner Webbtjänst


Jag försöker få realtids lagerdata från BSE och NSE med hjälp av Yahoo Finance-webbtjänster. Jag kunde få lite data med följande URL. Men det ger mig mycket begränsad information. Jag behöver mer information som årligt högt, lågt, förhandlat pris Etc och jag kunde inte hitta någon dokumentation relaterad till detta från yahoo där det detaljer hur man får mer information. Finns det dokumentation som är tillgängligt i samband med dessa tjänster Eller var vänlig föreslå om det finns några alternativ available. asked Dec 18 14 på 9 57.I don Jag vet inte var den slutgiltiga dokumentationen kan vara men för ditt speciella exempel, försök att lägga till detaljer i din webbadress. Det ger dig åtminstone den årliga och årlängda som du frågade efter. Nu, trots att följande inte har fungerat för din symbol, misstänker jag Utbytet stöds inte, det kan vara värt att undersöka följande två exempel. Exempel 1 Som tidigare men för Apple och Yahoo-symboler, med detaljerad bild bifogad. Exempel 2 Och nu använder du en helt annan url, vilket resulterar i m Okej mer svardata En viktig försiktighet är att denna data är försenad med 15 minuter. Om du upptäcker de stora skillnaderna mellan de två alternativen och vilken inverkan de kan ha, snälla, låt oss alla veta att jag är intresserad av att ta reda på mer. Dessa data är både fördröjda och inkonsekventa Du får inte någonting till och med i närheten av kryssrutan eller realtidsdata. Från exempel 2 uppdatera några gånger och inspektera det senaste tangentvärdet paret Jag får ibland olika citat från olika tider av dagen , Utan uppenbar anledning De är ibland försenade upp till tre timmar. Du får vad du betalar för med andra ord, det här är inte en gratis lunch. För de som är nyfiken på de olika alternativen som finns i Yahoo Finance-webbadresserna, tror jag att dessa Länkar kan hjälpa till om det inte är det du letar efter, förlåt. Notera wordpress-webbplatsen innehåller information som togs från en webbplats som heter som är listad i sin helhet längst ner på ovanstående sida. Jag kan bara lista 2 webbadresser i det här inlägget så Jag hade Att göra det runda sättet Oddly hittade jag den här sidan på egen hand i går Roligt hur saker kommer tillbaka Om du besöker den här sidan får du bara se ett uttalande från Yahoo att den information han ursprungligen hade listat dig tittar på något av detta Webbplats på ovanstående wordpress webbplats var aldrig avsett att vara för offentlig konsumtion och är ett brott mot Yahoo s villkor och villkor avtal som det tydligen kan användas för hacking ändamål Jag var nyfiken på att se vad som var på den ursprungliga inlägget så jag sökte efter det På WayBack Machine BTW är länkarna till spreadsheetsna fortfarande aktiva i arkivet. ansvarig maj 3 16 kl 9 33.2017 Stack Exchange, Inc. Ja, det är konsolen jag pratar om, jag måste oss ett communitybord och Det var en del av anledningen till att det inte fungerade. Jag trodde var ett bord som Yahoo lyckades, men det är faktiskt ett communitybord från Thanks ProgrammerD 9 okt 12 på 0 59. är en community table För att läsa om community tabeller kolla här Från Länk jag just posted. In för att använda YQL Med community tabeller måste du skicka i datatables env-fil Du kan göra detta på YQL-konsolen som en del av ett YQL-formulär eller genom att skicka in en frågeparameter. YQL-konsolen för att testa detta finns här. Volatilitets Finder. Volatility Finder söker efter aktier och ETF med volatilitetsegenskaper som kan förutsäga kommande prisrörelser eller kan identifiera under - eller övervärderade alternativ i förhållande till en säkerhets - och långsiktiga prishistoria för att identifiera potentiella köp - eller försäljningsmöjligheter. Volatility Optimizer. Volatility Optimizer. Volatility Optimizer är en uppsättning gratis och premium alternativanalystjänster och strategiska verktyg, inklusive IV Index, en Options Calculator, en Strategist Scanner, en Spread Scanner, en Volatility Ranker och mer för att identifiera potentiella handelsmöjligheter och analysera marknaden. Moves. Options Calculator. The Options Calculator drivs av är ett pedagogiskt verktyg som syftar till att hjälpa individer att förstå hur alternativ fungerar och ger verkliga värden och greker på en Y-alternativet med volatilitetsdata och fördröjda priser. Virtual Trade Tool. Virtual Trade Tool är ett toppmodernt verktyg som är utformat för att testa din handelskunskap och låter dig prova nya strategier eller komplexa order innan du lägger pengar på linjen. PaperTRADE-verktyget är ett lättanvänt, simulerat handelssystem med sofistikerade funktioner, inklusive vad-om och riskanalys, prestanda diagram, enkel spridning skapande med spreadMAKER och flera drag och släpp anpassningar. Speciella erbjudanden. Tredje partannonser. thinkorswim trade w avancerade handelsverktyg Öppna ett konto och få upp till 600.Säkra upp till 1500 på provisioner till och med juni 2017 med TradeStation Öppna ett konto. Trade gratis i 60 dagar på thinkerswim från TD Ameritrade. TradeStation Voted Best for Options Traders 2 år i rad av Barron s Trade Now. Options Prissättning för din stil och ingen avgift för Avbryt beställningar Handel med TradeStation. Save upp till 1500 på provisioner till och med juni 2017 med TradeStation Öppna ett konto.

No comments:

Post a Comment